HRVATSKI RADIO VALPOVŠTINA, Kralja Petra Krešimira IV 1

Proglašeno stanje prirodne nepogode - mraz na području Grada Valpova
Featured

Proglašeno stanje prirodne nepogode - mraz na području Grada Valpova

Sagledavajući stanje i posljedice nastale djelovanjem niske temperature i mraza koji su u razdoblju od 7. travnja 2025. godine do 9. travnja 2025. godine zahvatili područje grada Valpova (Valpovo, Nard, Šag, Ivanovci, Marjančaci, Zelčin, Harkanovci i Ladimirevci) i nanijeli znatna oštećenja na prinosima brojnih voćarskih kultura, Zamjenik župana koji obnaša dužnost župana Osječko-baranjske županije dana 16. svibnja 2025. godine proglasio je stanje prirodne nepogode - mraz na području grada Valpova za štete nastale na voćarskim kulturama.


Sukladno proglašenoj prirodnoj nepogodi, Gradsko povjerenstvo za procjenu šteta od prirodnih nepogoda na području grada Valpova poziva sve fizičke i pravne osobe koje su pogođene štetom nastalom od vremenske nepogode - mraz na području grada Valpova, da u skladu s člankom 25. Zakona o ublažavanju i uklanjanju posljedica prirodnih nepogoda („Narodne novine“ br. 16/19) podnesu svoje zahtjeve na propisanom obrascu i to najkasnije u roku od osam (8) dana od dana donošenja Rješenja o proglašenju prirodne nepogode.


U Obrascu za prijavu štete (Obrazac PN), u opisu imovine nužno je navesti sljedeće:

  1. naziv svake pojedine voćarske kulture za koju se prijavljuje šteta;
  2. katastarsku općinu na kojoj se nalazi pojedina voćarska kultura;
  3. površinu izraženu u hektarima;
  4. postotak oštećenja pojedine kulture;
  5. ostale podatke koje je obvezno navesti u prijavi, s naznakom da je potrebno zbrojiti sve površine koje se nalaze na području Grada.

Potrebno je naglasiti da su prijavitelji na propisanom Obrascu PN dužni upisati ukupan iznos prve procjene štete
koji predstavlja okvirni iznos štete, uz napomenu da će se konkretan i konačan iznos štete utvrđivati u daljnjem
postupku.
Obvezna dokumentacija koja se prilaže uz ispunjeni Obrazac za prijavu štete (Obrazac PN) je sljedeća:

  • preslika Osobne iskaznice podnositelja zahtjeva za fizičke osobe;
  • izvadak iz sudskog registra za pravne osobe;
  • preslika Lista A i B (Obrazac Zahtjeva za potporu za tekuću godinu od Agencije za plaćanje u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju);
  • izjava o davanju privole za korištenje osobnih podataka prikupljenih u predmetnu svrhu;
  • izjava vezana uz osiguranje imovine;
  • dodatna dokumentacija koja podrazumijeva raspoložive dokaze o šteti i ostalim navodima u prijavi (fotodokumentacija i dr.) radi bržeg postupanja nadležnih tijela (ako je primjenjivo).


Ispunjeni Obrazac za prijavu šteta sa obveznom dokumentacijom potrebno je dostaviti osobnim putem u Grad Valpovo, na adresi Matije Gupca 32, 31 550 Valpovo. Za sve dodatne informacije u svezi podnošenja prijave štete potrebno je kontaktirati gđu. Jelenu Ivanišić na broj
telefona 031 / 656-213.

Napomena:
Traženu dokumentaciju potrebno je dostaviti najkasnije u roku od osam (8) dana od dana donošenja Rješenja. Nakon isteka navedenog roka Gradsko povjerenstvo neće biti u mogućnosti zaprimati nove prijave šteta niti dopunu tražene dokumentacije sukladno zakonskim odredbama.


Gradsko povjerenstvo za procjenu šteta od prirodne nepogode na području grada Valpova

 

Potrebni obrasci dostupni su za preuzimanje na stranici Grada Valpova.

Slične vijesti

Pratite nas na društvenim mrežama.